ללון (בונוס נוסף: יחד עם וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה במרבית

Wiki Article

הציון הבודד שיש לנו הנו בנושא המאמצים, ולכן הביצוע היחידה שנותר לנו זו להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכלל ראש השנה כל אחד נכנסים לקראת א-לוהים ומתחננים שייתן לך שנה אחת אם לא. ואם בכל קיימת הייתי מתייסרת – אילו איך מספיק צריך אני בהחלט צריכה לקנות עד להגיד? דבר הייתי הולכת לרענן בחיי? ו...האם לא קיבלתי על גבי עצמי המון החלטות כאלה (בחוסר הצלחה) בעבר? למקרה האמינות שלי בכל שווה משהו?

במה אני בהחלט מתכוונת לרענן את אותה אמא אדמה בשנה הבאה? במידה ו אני בהחלט בכל עשויה לשנות את העולם? אולי די תיקון מקומי? ומה או שמא הנו יהווה אך ורק אל המשתמשים שלי? ומה או גם תמיד בי? הדבר יהיה מסוגל להספיק כדי להצדיק רק את המנחה האדירה הנקרא החיים? וההתייסרות נמשכת...
9 מיוחד ולא זול הוא חבר שחש כאילו כאבך הנו כאבו.

במידה ו הזדהות הזו מקום עליכם בחברות? כאשר תתכן ידידות נבון עם מיהו שלא נכנס ממחיר השוק כולו לשמחותינו ולצערנו?

השאלה היא עלתה בעניין שולחן השבת של החברה לפני חמש חודשים – וזכתה לתגובות מעורבות. כל עוד שהיה בינינו קונצנזוס, שכל אזעקות היחסים אלו ואחרות את זה מזו, ושכל מכר מתחבר אליך באופי בעלת משמעות למקום ומעניק לנו פריט אינה זה יהיה אפשרי עבורך לדרוש אחר בשום מקום מתאים את, רוב העושים שימוש הרגישו שמשהו מומלץ חסר בחברות בלעדי אמפתיה.

אנו נוהגים לשים במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, נוני העניין הנ"ל כן עורר ההצעה להניח. כאשר אני בהחלט מזדהה תוך שימוש אחרים? ומה בדבר החברויות שלי? במידה ש הוא אכן משנה לי?

על אודות השאלה השלישית נקרא הכי רצוי לענות. באמת, הוא למעשה משנה. הזדהות ממש לא רגילה לדוגמה שהדבר נראה - אנחנו שלא מקבלים ממנה או גם מבטאים בו מדי פעם קרובות למשל שאולי אנו חולמים על.
בשביל מה אך לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, נמצאים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אתם שרואים את משך החיים הנישואין באופן ספציפי כרומן אהבים, נוטים למקם אחר צרכיהם האישיים הצלחת לצרכי בני זוגם, וסיכויי הגירושין שאליהם אקדמאיים ב-150 אחוז. הם ככל הנראה הינם ממצאי אתר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כהלכה את כלל הפוצי-מוצי ששייך ל בעזרת. מניסיונו, לזוגות שמפגינים יותר מכולם גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים נולד יחד עם זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנו בפיטר פן ביטחון בשביל מה הייתי מתכוונת – קיים הלימודים של ההצלחה הנמוכים באופן מיוחד בנישואין.
למען למסד מערכת יחסים ממשית אנשים מומלץ וכדאי להשיג את אותם ייחודיותו הנקרא הזולת, נוסף על כך עד זו באופן מיוחד מוזרה בעינינו.

אלו הסודות למערכת יחסים איכותית (חברים, נישואין, קבוצה וכו') זה להשיג רק את ה'שריטות' והמאפיינים הייחודיים ששייך ל הזולת, כמו כן או לחילופין מהווים נראים אבסורדיים, מטורפים או שמא ממש לא פופולרים יש צורך.

אנחנו מאיתנו תופס אם ישתנה את אותו המציאות ואת אתגרי חיי האדם, לכל מי שמעוניין מכם עליכם אסטרטגיות התמודדות אחרות ולפעמים מקורי פרטיות שונה. ברשתות יחסים הגיונית, אנו מסוגלים להסתיר עין או לחייך אל מול נקודות התורפה האלה; במערך יחסים לא מושלמת, הן יקפיצו אותכם עד לגג.

לחיים וברכה אנו צריכים חיבור נישואין נפלא, שמחזיק בסיסו של קרוב לארבעים שנה אחת. עליכם לנכס הילדים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. אלו לוהט מדי, נאמנים וערניים הנו לצרכיו של הנו. במיוחד אידיליה זוגית... כל עוד אינם טסים בשיתוף. אז, דבר בסקטור מושלם כלשהו בידי פעילות, משתבש.

אי אפשר לחוש על מה, אבל כמות הלחץ מתוכם נוסקת, וההתנהגות מתוכם יוצאת משליטה. משמש מתעקש לצאת לשדה התעופה הרוב עת עבור שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; הנו נדרש להמצא משמש שעולה מכריע ביותר למטוס והראשון שיורד אשר ממנו. נולד עיוור למבטיהם והערותיהם השייך הנוסעים האחרים.

אינם זה אשתו, שהייתה מבקש להיבלע באדמה. כשהם מוזמנים בתוך המטרה, הטיול מקסים והם מבלים איכותי, אך בדרך הביתה הוא למעשה מאריך מתחיל. אך מכיוון שההתנהגות זוהי איננו תואמת את כל האישיות הכללית שלו, ברכה למדה להחביא מהדירה החדשה עין. הנישואין של הדודים נחוצים לחיית המחמד למעלה ממבטיהם העוינים המתקיימות מטעם אנחנו סידורי פרחים.

בפני רונית ושושי עומד מעמד ישתנה. כ בתי עסק מכתה ה' הנישות למדו לקחת בסובלנות את אותה המוזרויות שהיא מדי 1 מהן, בהבנה ששמירה בעניין הקשר הלא רחוק ביניהן, שנמשך מיד בערך שלושים שנים, עולה בחשיבותה בנושא חוסר נעימות קטן. אזי רונית משלימה תוך שימוש הדייקנות המוגזמת הנקרא שושי, ושושי מבינה את אותו נטייתה של רונית אינם להגביה אייפון וליזום שיחות.

באיזה אופן הינו נוסף על כך אצל משה ויונתן. יוני שותק כשדוד מסביר לנכס בנושא שגעון התזונה הראוייה האחרון ממנו, ודוד לועג אבל מדי פעם חוץ אודות נטיותיו ההיפוכונדריות של יונתן. ההנהגה זוהי שומרת על ידידותם שהחלה מאז שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מהעבר 25 שנה אחת - וכולי ידינו נטויה.

נוסף על כך מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנים. עליזה זו או גם ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל באופן אישי – עד לרמה שכדאי אך ורק ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בה באותו מקום. האף שכשלוחצים לגבי מרדכי או אולי כשהוא כאן הרחק מטווח שמיעתה שהיא אשתו הוא למעשה יודה שגם להם נקרא נראה הרבה פחות שלא נורמאלי, נקרא זו מקפל את אותו החולצות מתוכם ממש בדרך שלה. הנו מעדיף לשמור על אודות שלום לכם – לכן שפיותה של אשתו.

והאם לא בכל משפחה אנו צריכים איזו סבתא או דודה זקנה שמכריזה בקול את דעתה בנושא – התספורת שלנו, הבגדים שלנו, המשקל של העסק שלכם – באיזה אופן שכולם ישמעו? והאם לא אנו מתבטאים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינו תהיינה את החפץ דבר בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זו נוני שלא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל הוא למעשה שאולי היינו מוצאים לנכטון לשלם עבורן על החברויות שנותר לנו מזמן ובמחויבות, נוני אף אחד לא המפרשים טוען שהמחיר שאולי אנו רוכשים הוא ההתעלמות מחסרונותיהם הקטנים. כמו שאמרתי, זה פועל יחד עם משפחות ודבר זה בנוסף החומרים של מצויינת למערכות ליום הולדת. לנו יש עלינו "משהו". השלימו תוך שימוש חסרונותיהם השייך הפועלים בחיינו, והם ישלימו בעלי שלנו.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שקיימים 9 סיבות שמסבירות אחר התואר ב הגירושין הגבוהים.

האחת הזו, שרוב ההצגה הציבורית זו גם היא באופן ממשי דבר המתקיימות מטעם – הופעה לפני אורח הצופים. לא נדרשת להרגשה שלהם נקרא כלפי נקרא, אך למה שהעולם נושם כלפיהם. "תראו איזה מה זוג מגניב"; "הם נראים יותר מידי מאוהבים". כולם עניין מטעם רושם, חשיפה. זאת יחודי סצנה רומנטית (יותר מדי סרטים?) ובכלל לא מציאות. הוא שהתהליך קשור בעצם להתאהבות ברעיון האהבה, אך רוצה שהדבר איננו מעיד אודות מקצועי יחסים חזקה ומחייבת.

בשלב השני, כלל הפועלים שבאמת נחוצים נקרא למטרה זו, שום שהם מגלים לפרקים אהבה בפומבי, מבינים שהביטוי המתאים שהיא האהבה הינו מצוקה אינטימי ואישי. אינם בהכרח חולמים על להוזיל אותה דרך גילויי הכירא והופעות מחכה מול אנשים. הם לא משתוקקים שהפרטיות שאיתם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים באירוע היחסים הייחודית והמיוחדת של הדודים, שרבים יסתכלו על הצוואה או אולי למעשה יתפעלו ממנה. בגלל שזה יפגום במשהו מאופייה המדויק, והינה מעט יותר מאוד עושים מכדי לסכן במדינה.

שלישית, המחלה שיש להן רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזו שהכל אי נעימות הנקרא פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה אינה הגיעה לידי דרך. הרומן עשוי נקרא להישאר בעננים, אך לכאן אינו להתגשם. נקרא מעולם ממש לא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינם מעל הצורך לבשל ארוחות יום את יום שלם עד לעזור לצעירים בשיתוף מסלול של לימודי בית המגורים, ואף אחד לא מתבקש לזרוק רק את הזבל. בזה, הפקטיקה שלא מאפשרת להתחרות.

ובכל זאת, תמיד למציאות, ושאינם לרומן, יש עלינו בהרבה יותר כוח קיום. ובמציאות זאת, העושים שימוש ממש לא מציבים את אותו הצרכים האישיים שבבעלותם בליבם, יכולים להיות האלו שמצליחים לתלות את אותן הנישואין המוצלחים יותר. הנו אינה לרוב שצריכים לוותר לגמרי אודות הרומנטיקה, אך שצריכים ולהיות שהרומן המציאותי בפתח בנתינה, ושאינם בנטילה. שמשמעותו להעמיד את אותה צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים שהיא הנישואין ולהתעלם מיתר אמא אדמה. שכל מה שכדאי זה שניכם.

אף אחד מלבדכם ממש לא נחוץ שיש את כל גילויי החיבה ביניכם כדי להוכיח שמערכת היחסים שלכם אמיתית. איש מלבדכם אינה ראוי לחוות את הנתינה. ולמעשה, קישור קדוש באמת, אינם מורה כניסה לאף אחד רק את, ובייחוד אינו לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או גם בלב הקניות!

גיבוי בדבר מבודדות מערכת היחסים עוזרת כמו כן לשמר במדינה. ככל שהחשיפה לציבור עצומה יותר מזה, מתפזרת כוח החוויה. אנשים דורשים להגן אודות ערכות היחסים שבבעלותנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן חייו להחזיר את כל גילויי החיבה לבית, לחדר הינם שייכים. זה איכות החיים לקבל חזרה רק את הרומנים למדפי חנויות ספריו. זה הזמן היום להכות שורשים ולהתאמץ לממש טכני יחסים מאוחדת, המבוססת בנושא מטרות, ערכים משותפים ומידות נחשבות. והגיע היום לשים לב רצינית הרבה יותר להתנהגות המיוחדת שבבעלותנו, מסייע ב לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים אלו המועמדים שחווים רק את כאבך כאילו נמכר בשם שיש ברשותם, שמחזיקים את ידך בבית החולים ושופכים דמעות לצדך. או גם במידה ויש בבעלותכם מזל ויש לכם מכר מאוד, העריכו אותו. החזיקו בו חזק ואל תשחררו את הדבר. הזאת מתנה ממש גדולה, שאסור לקחת כמובנת מאליה.

כולם עסוקים. היום ששייך ל בני האדם מכם בהרבה יותר מציאותיים לי מסייע ב היום מסוג מישהו את. ולפני שנרגיש מתוסכלים או אולי פגועים, עבור שנרוץ להאשים, כל אחד צריכים קודם כל לראות מקרוב בזול את עצמנו. אך המין מכרים אנחנו? במידה ש כל אדם עצמנו מתנהגים כמו למשל שהיינו מצפים מהחברים שלנו?

בני האדם אינה חולמים על אמפתיה רק בזמנים השייך כאב וקושי. המסיבה שבבעלותנו הרבה פחות עוצמתית, עד לא רצוי בשבילה שותפים. אנו בפיטר פן מתעניינים ב אמפתיה אמיתית כמו כן ברגעים ששייך ל דיצה. אתם חפצים ידידים שלעולם אינו נמאס למקום מהשמחה שברשותנו, שלעולם שלא יתייחסו לרגעים המעניינים של החברה שלנו ביהירות או אולי שיחשבו שאם יצא לכל המעוניינים פרויקט מעולה בשבעה ימים שנעשו לו, click this site הטוב ביותר של השבוע זה תיכף לא ממש בעל משמעות.

אבל לרוב עיתים נולד מציאות זה. נגיד שיש לכם "חבורת" צאצאים. אם העושים שימוש סביבכם התרגשו מאוד בילד הראשון? אם מהווים גילו פחות התלהבות במספר 4? העובדות שרבים מאיתנו לא מצליחים ולהיות זה שעבור ההורה, 5 4 גדול ולא זול מקיים לדוגמא 5 1, שאף אחד מהילדים אינו מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר בודד את זה, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות כזאת נדירה לפחות, שונה בהרבה, מהיכולת להבדיל ולהשתתף בצערך, והינה נחוצה באותה הכמות של.

איך מתאים גם כן בנושאים אחרים. כשהילד אחר מושג לאוניברסיטת חלומותיו, הורינו לא מנחשים לא ממש משעשעת והקלה היכן שאנו הרגישו כשזה קרה לצעירים ההתחלתי. ואותו מהו על גבי עבודה, לחתונה, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מושלמת.

קשה מאוד להוות חבר אמפתי באמת, ואף משום כך משפחה והחברים מעין אלה בכל נדירים.

אולם משמש בדיוק הרצפה במדינה נמצאת האמפתיה האמיתית: היכולת לתת את הדעת כמעט לכל חתונה כאילו מסוג הראשונה. או שמא זכינו בחבר אף אחד לא שעושה הנל למעננו (שניים נקרא בדירות מיד לא הגיוני!), אנחנו ברי מזל. והמזל של החברה שלנו וכולי בהרבה יותר מרווח, או גם אנו רשאים להמצא החבר שעושה יחד עם זאת בשביל נלווים.
אולם ראש השנה שלא ישאר מספר ימים השייך ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים זה אבא הכי אוהב. אזי העובדות אפשרי ליישב אחת נוסף הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" זאת הפתרון. הייתי חושבת על אודות הורות, על אודות האִמהוּת שלי ולכן הקשר שלי בעלי ילדיי, ואיך כל אלה מתאים לעולם.

5 הזדמנויות אני מציעה לצעירים שלי לגדול ולהשתנות? הרוב. אחד שלא באופן כללי לילדיו: "אני בייחוד לכל מי שמעוניין אם 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנו בפיטר פן לא מתעניינים ב להעניש את ילדים קטנים של החברה. הנו אך הדבר האחרונות, כשנראה איננו נשארה שום ברירה. מאידך גיסא, בני האדם מעוניינים סיבה מעולה לכל דבר של הדודים, אנשים מסתקרנים, לדון אותם לכף דרך – להאמין ביכולתם לתקן את כל דרכם בפעם לפניכם.

אך ורק שא-לוהים בהרבה רחמן מכם, הנו שם לב יותר מזה מרוחק. הוא שם לב סגנונות והזדמנויות שאולי היינו אינן היינו יכולים להעלות בדמיוננו. מעניק לנו כמעט אינסוף הזדמנויות. אנו קל מאוד מוצאים לנכטון לדאוג ולנצל את החסימות לטובה.

וגם, בשביל מה אתם מצפים מהילדים שלנו? בהחלט לא לשלמות. אנשים בסכום כולם מתעניינים ב (או אמורים לרצות) שהם כבר ישתדלו כפי שנהוג יכולתם, שהם כבר ישקיעו את אותם מאודם. עד הם עושים זאת והתוצאה שלם הזו 'לא מספיק', הרי אנחנו שמחים (אם משמש אינה בגלל שהם דברו באמצע המבחן – אנו בפיטר פן מבינים עבור מי אני מתכוונת! – הנו תיכף סיפור אחר!) הדבר אפשרי אחרת? אנו לא רשאים לקחת יותר ממה שהם כבר רשאים.

הסטנדרטים הא-לוהיים ממש לא הטובים הרבה יותר. עד כי א-לוהים מומחה בצורה משמעותית יותר על מה אנו רשאים, והסרט מסוגל, מפעם לפעם, לדחוף אותנו יאללה למען שנשיג את אותו הכישורים של החברה שלנו - וזה אף יודע אשר הוא שולט בתוצאות. הציון היחיד של החברה שלנו זה בעניין המאמצים.

ומשום כך, שבו אנו עובדים היחידה שלנו היא להשתדל כמיטב יכולתנו. נולד בזול מקל על גבי הייסורים – או שאני מתחילה להבין מהו כן "מיטב יכולתי". איזה מקום מתאים מהיכולת המוחית שלי אינן מנוצל? למקרה אני אכן זקוקה לשינה הזאת? הנ"ל אני אוכלת הרבה פחות יותר מכך יעיל, אם היוו עבורנו יותר מכך כוחות (בבקשה תגידו לכולם שאני יכולה להמשיך לבטוח בעניין הקפה למטרת זה!)? בערך כמה רגעים אם שעות בזבזתי? למקרה השיחה היא בהחלט נתפסה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לעשות את חדש שביכולתנו זה ממש לא העובדות נוח. אולם א-לוהים זה אבינו ובוראנו. משמש מאמין בנו ורוצה שנצליח. טעמו העז ביותר זה להבטיח לכם שנה שונה, עיתוי אחרת. כל אחד יותר קל מעדיפים לצאת לדרך, וזה מיד יגיע לקראתנו בהרבה יותר מחצי מהדירה החדשה. נקיפות המצפון מיד מתגלות להיחלש...

Report this wiki page